Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. ELİF EROĞLU HALL |
Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
Katalog İçeriği |
Değer Yaratım Süreci Olarak Pazarlama: Pazarlama kavramı, Değer yaratım süreci; Pazarlama Yönetim Süreci: Stratejik pazarlama planlaması, Pazarlama amaç ve hedefleri; Pazarlama Stratejileri ve Rekabet: Rekabetçi pazar yapıları, Rekabet temelli işletme stratejisi; Ürün Kavramı ve Ürün Sınıflandırmaları: Ürün kararları, Yeni ürün geliştirme kararları; Fiyat Yönetimi: Fiyatlandırma karar süreci, Fiyat ayarlama stratejileri; Dağıtım Yönetimi: Dağıtım kanalının tasarımı; Pazarlama İletişimi Yönetimi: Pazarlama iletişimi karması, Dijital pazarlama iletişimi uygulamaları; Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi ve Kontrol: Pazarlama kontrol türleri. |