Katalog İçeriği |
İkna Kavramı ve Tanımları: İkna araçları, retorik, etik; İknanın İşleyişine Yönelik Kuramlar ve Modeller; İkna Sürecinin Psikolojik Etki Faktörleri: Tutumlar, duygular, değerler ve inançlar; İkna Edici İletişimde Kaynak ve Alıcı: Kaynağın özellikleri, kanıt, mesaj yapılandırma ve anlatım, dil ve konuşma, alıcıların analizi; İknada Mesaj ve Mesaj Çekicilikleri: Mesajın yapısı, çekicilikler, semboller, metaforlar ve arketipler, sözsüz iletişim; İkna Taktikleri: Bireylerarası iletişim ve ikna taktikleri; Dijital İletişim ve İkna: Dijital teknolojiler, dijital ikna süreçleri; İletişim Kampanyalarında İkna: İletişim kampanyaları türleri, modelleri |