Katalog İçeriği |
Reklam Kampanya Süreci; Durum Analizi; Pazarlama İletişimi Stratejisinin Geliştirilmesi: Reklam Amaçlarının Belirlenmesi, Marka Değeri Yönetimi; Yaratıcı Stratejinin Geliştirilme ve Uygulama Aşaması: Reklamlarda Kullanılan Yaratıcı Stratejiler, Reklamda Yaratıcı Ekoller, Reklamda Çekicilikler, Yaratıcı Stratejide Kullanılan Taktikler; Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması: Kişisel Satış, Doğrudan Pazarlama, Satış Tutundurma, Halkla İlişkiler, Sponsorluk; Medya Stratejisi ve Amaçlarının Belirlenmesi; Reklam Kampanyasının Etkililiğinin Analizi; Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü. |