1. hafta |
Okul gazetesine yönelik önceki sayının kapağında bulunan özellikler, gazetelerin ortak özelliklerinin belirlenmesi ve okul gazetesinin içeriğine karar verilmesi. |
2. hafta |
Dergi okuma tutumlarına yönelik anket uygulanması ve bu anket sonuçlarının tartışılması. |
3. hafta |
Okul gazetesine yönelik yapılan tüm çalışmaların sözlü ve yazılı olarak anlatılması ve bir öğrencinin yazılı anlatımının sınıfta ortak düzeltilmesi. |
4. hafta |
Grafik sergisineyönelik hazırlık yapılması ve gezi ile ilgili yapılacak olan çalışmaya karar verilmesi, sürrealist, sürrealizm kavramının tartışılması, sanatcının eserlerinin eleştirilmesi. |
5. hafta |
Grafik sergisi gezisine gidilmesi. |
6. hafta |
Gezi dönüşü yapılacak olan çalışmaların planlanması, gezide yaşananların sözlü ve yazılı olarak paylaşılması. |
7. hafta |
Gazete haberi okuma ve haberi sözlü ve yazılı olarak anlatma ve yazı düzeltme çalışması.
Şifali bitkiler ve spor sunumlarının sorumlu öğrenciler tarafından yapılması. Yapılan çalışma ile ilgili yazılı anlatım çalışmalarının düzeltilmesi. |
8. hafta |
Belirlenen Dali çalışmasından yola çıkarak sınıfta ortak bir şekilde eleştiri yazılması. Her öğrencinin kendi belirlediği Dali çalışması içi eleştiri yazması ve eliştirinin sınıfta sözlü olarak paylaşılması ve eleştiri kriterlerine uygunluğunun tartışılması. |
9. hafta |
Seçilen örnek eleştirilerden birinin sınıfta grup olarak yazılı anlatımının düzeltilmesi. Şiirin özelliklerinin konuşulması ve kimlerin şiir yazabileceğinin paylaşılması. |
10. hafta |
Meslek derslerin yaptıkları öğrenci çalışmalarının: amacının, nasıl yapıldığının anlatılması, betimlenmesi, zor ve kolay yönlerinin açıklanması ve daha sonra yapılacak çalışmaların nasıl yapılacağının anlatılması. |
11. hafta |
Meslek derslerin yaptıkları öğrenci çalışmalarının: amacının, nasıl yapıldığının anlatılması, betimlenmesi, zor ve kolay yönlerinin açıklanması ve daha sonra yapılacak çalışmaların nasıl yapılacağının anlatılması. |
12. hafta |
Okul gazetesine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması. Dergide yayınlanmak üzere hangi konularda köşe yazılarının yazılabileceğinin tartışılması ve konu belirleme. |
13. hafta |
Okul gazetesine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması. Yazılan köşe yazılarının sınıfta okunması ve eleştiri kriterlerine göre değerlendirilmesi. |
14. hafta |
Okul gazetesine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması. Yazılan köşe yazılarının sınıfta okunması ve eleştiri kriterlerine göre değerlendirilmesi. |