|
1. hafta |
Tanışma ve öğrencilerin dil düzeylerini belirlemeye yönelik; soru-yanıt, boşluk doldurma ve yazılı anlatım sınavlarının yapılması |
|
2. hafta |
Okul gazetesinin incelenmesi, okunması ve seçtikleri haberlerin anlatımı, anlattıklarının yazdırılması |
|
3. hafta |
Okul gazetesinden yazdıkları haberlerin düzeltilmesi; Gazetenin değerlendirilmesi |
|
4. hafta |
Gazete haberi okuma çalışması; Belirlenen konuda yapılacak çalışmaların planlanması |
|
5. hafta |
Eleştiri türünde metin okuma anlama ve anlatma |
|
6. hafta |
Eleştiri türüyle ilgili metnin okuma anlama sorularının cevaplanması ve eleştiri türünün özelliklerinin açıklanması |
|
7. hafta |
Yapılan bir grafik tasarımını eleştiri kriterlerine göre sözlü ve yazılı olarak değerlendirme |
|
8. hafta |
Deneme türünde metin okuma-anlama ve açıklama çalışmasının yapılması |
|
9. hafta |
Deneme türünün özelliklerinin incelenmesi |
|
10. hafta |
Gazete haberi okuma çalışması |
|
11. hafta |
Gazete haberi okuma çalışması |
|
12. hafta |
Eleştiri grafik çalışması kavramlarından yola çıkarak öykü yaratılması, anlattırılması ve yazılması |
|
13. hafta |
Gazete haberi hazırlama çalışması; Okul gazetesine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması; Yazılan köşe yazılarının sınıfta okunması ve eleştiri kriterlerine göre değerlendirilmesi |
|
14. hafta |
Gazete haberi okuma çalışması; Okul Gazetesine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması; Yazılan köşe yazılarının sınıfta okunması ve eleştiri kriterlerine göre değerlendirilmesi |