|
1. hafta |
Pazarlama araştırması kavramı, pazarlama araştırmasının tanımı. Pazarlama araştırmasının önemi. |
|
2. hafta |
Pazarlama araştırmasının diğer akademik alanlarla olan ilgisi ve organizasyonda pazarlama araştırmasının yeri. |
|
3. hafta |
Pazarlama araştırması süreci. |
|
4. hafta |
Pazarlama araştırmasında problemin tanımlanması. |
|
5. hafta |
Örnekleme ve örnekleme yöntemleri. |
|
6. hafta |
Pazarlama araştırmasında birincil ve ikincil veriler. |
|
7. hafta |
Anket ve anket yöntemleri. |
|
8. hafta |
Pazarlama araştırmasında soru ve ölçek türleri. Pazarlama araştırmasında gözlem ve gözlem yöntemleri. |
|
9. hafta |
Pazarlama araştırmasında soru ve ölçek türleri. Pazarlama araştırmasında gözlem ve gözlem yöntemleri. |
|
10. hafta |
Pazarlama araştırmasında deney yöntemi. |
|
11. hafta |
Verilerin toplanması ve verilerin sınıflandırılması. |
|
12. hafta |
Verilerin analizi (Frekans, Yüzde, Ortalama, Mod, Medyan, Çapraz Tablolar). Değişkenler arasındaki ilişkileri ve farklılıklarla ilgili veri analizi (Ki-kare, Korelasyon, T Testi, One-Way Anova/ Tekli Varyans, Manova/Çoklu Varyans). |
|
13. hafta |
Faktör, Regresyon ve Kümeleme Analizi |
|
14. hafta |
Pazarlama araştırma raporunun hazırlanması. |