Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Doktora
  • Pazarlama Bilim Dalı-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama Teorisi
  • İçerik
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Haftalar Konular
1. hafta Dersin İşlenişi ve Genel Kavramların Aktarımı & Bir Sosyal Bilim Olarak Pazarlama
2. hafta 1-Pazarlamanın Tanımı Üzerine 2-Pazarlama-Felsefe mi Fonksiyon mu? 3-Pazarlamanın Hükümranlığı 4-İşletmelerde Pazarlamanın Rolü
3. hafta 5-Pazarlamada Teori Gereksinimi, 6-Pazarlama Teorisi, 7-Pazarlama Disiplini, Uygulamalarını ve Teorilerini yeniden düşünmek
4. hafta 8-Pazarlamanın Genel Kavramı, 9-Değişim Olarak Pazarlama
5. hafta 10-Tarihsel Perspektiften Geleceğe Pazarlamanın Seyri 11-Pazarlama Düşüncesinin Tarihi 12-Modern Pazarlama Ne Kadar Modern? Pazarlamanın Evrimi ve Üretim Çağı Miti.
6. hafta 13-Pazarlamanın Ekonomik Temeli, 14-Pazarlamanın Psikolojik Temeli , 15-Pazarlamanın Sosyolojik Temeli, 16-Pazarlamanın Kültürel Yönü, 17-Satılık Semboller
7. hafta 18-Pazarlama Toplum İlişkisi , 19-Sürdürülebilir Pazarlamaya Kurumsal bir Yaklaşım, 20-Pazarlama Etiği
8. hafta 21-Pazarlama Karmasından İlişkisel Pazarlamaya Geçiş: Pazarlamada Bir Paradigma Geçişine Doğru, 22-Bir Paradigma Değişimi olarak İlişkisel Pazarlama: 30R Yaklaşımından Çıkarılan Bazı Sonuçlar, 23-İlişkisel Pazarlamanın Teorik Temelleri: Etkileşim ve Şebeke Yaklaşımları, Can Erkin Armutlu
9. hafta 24-İlişkisel Pazarlamanın Teorik ve Felsefi Temelleri 25-İlişkisel Pazarlamaya Alternatif bir bakış açısı: Etik bir çerçeve
10. hafta 26- Değer Kavramı ve İlişkisel Pazarlama 27-Birlikte değer yaratımın kavramsallaştırılması 28-Birlikte değer yaratımı yoluyla değer yaratımı,
11. hafta 29-Hizmet Pazarlamasından Çıkış-Hizmetlerin Pazarlanmasına Giriş, 30-Pazarlamada Yeni Baskın Mantığa Evrim
12. hafta 31-İlişkisel Pazarlamada Müşteri Değeri, 32-Pazarlama Miyopluğu, 33-Pazarlama Küresel Krizin Suçlusu mu? Kurtarıcısı mı?
13. hafta Genel tekrar

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri