1. hafta |
Okuma yazmanın tanımı ve bileşenleri |
2. hafta |
Özel eğitim ihtiyacı olan bireylerin okuma yazma becerilerinin gelişimi |
3. hafta |
Okuma yazmaya hazırlık yaklaşımları |
4. hafta |
Gelişen okuryazarlık görüşü |
5. hafta |
Okuma yazmaya hazırlık becerilerinin desteklenmesi ve okuma yazmaya hazırlık etkinlikleri |
6. hafta |
Okuma yazmaya hazırlığın değerlendirilmesi |
7. hafta |
Okuma yazma yaklaşımları |
8. hafta |
Ses Temelli Cümle Yöntemi’nin özellikleri |
9. hafta |
Ses Temelli Cümle Yöntemi’nde derslerin planlanması, etkinliklerin hazırlanması |
10. hafta |
Okuma yazma öğretim stratejileri |
11. hafta |
Özel eğitim ihtiyacı olan bireyler için okuma yazma öğretimini uyarlama süreci |
12. hafta |
Sınıf kitabının önemi, çeşitleri, hazırlanması |
13. hafta |
Sınıf kitaplarının uygulanması |
14. hafta |
Okuma becerilerini değerlendirmede sınıf kitaplarının kullanımı |