1. hafta |
pazarlama ve ilgili kavramların tanıtılması |
2. hafta |
pazarlama yönetimi ve pazarlama yönetimi felsefelerinin, anlayışlarının tanıtılması |
3. hafta |
2000'li yıllarda pazarlama uygulamalarında ve anlayışlarındaki değişimler |
4. hafta |
stratejik planlama ve pazarlama süreci, misyon, amaçlar, pazar portföyü analizi, pazar büyüme matrisi |
5. hafta |
pazarlama çevresi (demografik, ekonomik, kültürel çevre)
Pazarlama çevresi konusundan sonra % 5 katkısı olan küçük bir proje verilecektir. |
6. hafta |
pazarlama bilgi sistemleri |
7. hafta |
pazarlama araştırması süreci |
8. hafta |
sınav haftası
Klasik ve kısa cevaplı sorulardan oluşan bir sınav yapılacaktır. Süresi 45 dakikadır. (%40) |
9. hafta |
sınav haftası
Klasik ve kısa cevaplı sorulardan oluşan bir sınav yapılacaktır. Süresi 45 dakikadır. (%40) |
10. hafta |
pazar bölümleme |
11. hafta |
hedef pazarın belirlenmesi |
12. hafta |
Konumlandırma |
13. hafta |
Konumlandırma |