1. hafta |
Hedef kitle, ürün kimliği ve kurum kimliği ilişkisi, marka, amblem, broşür, tanımı. |
2. hafta |
Bu bilgiler ışığı altında, Eskişehir Büyük Şehir Belediyesi için Sazova Parkı broşür tasarımı. |
3. hafta |
Oluşturulacak broşür için Geleneksel Minyatür sanatı hakkında bilgi verilmesi. |
4. hafta |
Broşür tanımı üzerine örneklerin incelenmesi ve tartışılması. |
5. hafta |
Geleneksel Minyatür sanatından yola çıkılarak eskiz çalışmasının yapılması. |
6. hafta |
Ezgilerin değerlendirilmesi. |
7. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi. |
8. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi. |
9. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi. |
10. hafta |
Ezgilerin değerlendirilmesi. |
11. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi. |
12. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi. |
13. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi. |
14. hafta |
Orjinal eskizlerin tamamlanması. |