1. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Kar, Karçe, Beste, Ağır Semai, Yürük Semai gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi. |
2. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Kar, Karçe, Beste, Ağır Semai, Yürük Semai gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
3. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Kar, Karçe, Beste, Ağır Semai, Yürük Semai gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
4. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Kar, Karçe, Beste, Ağır Semai, Yürük Semai gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
5. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Kar, Karçe, Beste, Ağır Semai, Yürük Semai gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
6. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Kar, Karçe, Beste, Ağır Semai, Yürük Semai gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
7. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Kar, Karçe, Beste, Ağır Semai, Yürük Semai gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
8. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Peşrev, Saz Semaisi, Longa, Sirto, Oyun Havası ve Mandra gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
9. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Peşrev, Saz Semaisi, Longa, Sirto, Oyun Havası ve Mandra gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
10. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Peşrev, Saz Semaisi, Longa, Sirto, Oyun Havası ve Mandra gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
11. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Peşrev, Saz Semaisi, Longa, Sirto, Oyun Havası ve Mandra gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
12. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Peşrev, Saz Semaisi, Longa, Sirto, Oyun Havası ve Mandra gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
13. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Peşrev, Saz Semaisi, Longa, Sirto, Oyun Havası ve Mandra gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|
14. hafta |
Türk Makam müziği dindışı formların incelenmesi, örneklerin dinletilmesi; Peşrev, Saz Semaisi, Longa, Sirto, Oyun Havası ve Mandra gibi sözlü müzik formlarının herbiri için ayrı ayrı form incelemesine gidilmesi ardından eser dinlemek suretiyle formların pekiştirilmesi.
|