1. hafta |
Proje Nedir?: (1) Projenin Özellikleri, (2) Proje ve Program Arasındaki Farklar, (3) Proje Yaşam Döngüsü; Proje Yönetimi: (1) Proje Yönetiminin Önemi, (2) Proje Yönetiminin Temel Özellikleri; Proje Yönetim Süreci: (1) Başlangıç Süreci Grubu, (2) Planlama Süreci Grubu, (3) Uygulama Süreci Grubu, (4) İzleme ve Kontrol Etme Süreci Grubu, (5) Kapanış Süreci Grubu |
2. hafta |
Giriş; Projeyi Tanımlamak: (1) Projenin Özelliklerini Tanımlamak, (2) Olağan İşler ve Proje Arasındaki Farklar; Proje Kapsam Yönetimini Tanımlamak ve İş Kırılım Yapısını Oluşturmak: (1) Projenin Kapsamını Tanımlamak, (2) İş Kırılım Yapısını Oluşturmak; Proje Planını Geliştirmek: (1) Proje Ağı Kurmak, (2) Ağ Hesaplama Süreci, (3) Bağlantı (AOA) Diyagramları |
3. hafta |
Giriş; Proje Zaman Planlama Kavramları: (1) Ağ Analizleri, (2) Ağ Bileşenleri, (3) Proje Ağı Çizimi |
4. hafta |
Program Değerlendirme ve Gözden Geçirme Tekniği (PERT): (1) Temel Hesaplamalar ve PERT'in Adımları, (2) Planlanan Bir Takvime Uyumlu Hareket Edebilme Olasılığı, (3) a, m ve b'nin Hesaplanması, (4) PERT'in Avantajları ve Sınırlılıkları, (5) CPM ve PERT Arasındaki Farklılıklar |
5. hafta |
Giriş; Kaynak Yönetimi Kavramları: (1) Kaynak ve Kaynak Yönetimini Tanımlamak, (2) Başarılı Kaynak Yönetimi Uygulamalarının Faydaları, (3) Başarılı Bir Proje İçin Kaynak Yönetimi Önerileri |
6. hafta |
Kaynak Yönetimi Adımları ve Teknikleri: (1) Kaynakları Hesaplamak, (2) Kaynak Dağıtımı, (3) Kaynakları Bütünleştirme, (4) Kaynakları Dengeleme, (5) Kaynak Tahmini; Projelerde İnsan Kaynakları Yönetimi: (1) Kaynak Yönetimi Yazılımı, (2) Kaynak Yönetimi Yazılımının Şirket İçin Faydaları, (3) Kaynak Tahmini Yazılımını Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken Kriterler |
7. hafta |
Ara Sınav |
8. hafta |
Giriş; Proje Yöneticisi Kimdir?: (1) Etkili Proje Yöneticisi Olmanın Nitelikleri, (2) Proje Yöneticisinin Sorumlulukları, (3) Proje Yöneticisi ve Proje Paydaşları; Bir Projeyi Yönetmek ve Liderlik Etmek Arasındaki Fark, (1) Liderlik Nedir?, (2) Lider ve Yönetici Arasındaki Fark; Proje Ekibi: (1) Proje Ekibinin Tanımı, (2) Proje Ekibinin Oluşturulması ve Oluşturulması,(3) Proje Ekibinin Nitelikleri |
9. hafta |
Giriiş; Proje Riskleri ve Planlama Risk Yönetimi: (1) Proje Risk Türleri, (2) Risk Belirsizliğinin Azaltılması, Risk Yönetim Planı; Risklerin Belirlenmesi: (1) Risklerin Belirlenmesine Yönelik Girdiler, (2) Risk Tanımlama Araçları ve Teknikleri, (3) Risk Tanımlama Çıktıları; Nitel Risk Analizi: (1) Nitel Risk Analizinin Girdileri, (2) Nitel Risk Analizi Araç ve Teknikleri, (3) Nitel Risk Analizinin Yapılmasının Çıktıları |
10. hafta |
Nicel Risk Analizi: (1) Nicel Risk Analizi Yaptırmak İçin Girdiler, (2) Nicel Risk Analizi Araç ve Teknikleri, (3) Nicel Risk Analizi Yaptırmanın Çıktıları; Riske Müdahale: (1) Olumsuz Riskler veya Tehditler İçin Stratejiler, (2) Pozitif Riskler veya Fırsatlar İçin Stratejiler, (3) Acil Durum Yedekleri, (4) Plan Risk Tepkilerinin Çıktıları, (5) Risk Tepkilerinin Uygulanması; Risklerin İzlenmesi: (1) Risk İzleme Araçları ve Teknikleri, (2) Risklerin İzlenmesinin Çıktıları |
11. hafta |
Giriş; Proje Değerlendirmenin Önemi; Kazanılan Değer Analizine İlişkin Temel Terminoloji; Proje Değerlendirmesi için Yardımcı Göstergeler |
12. hafta |
Giriş; Proje Kapanışı: (1) Proje Kapanış Faaliyetleri, (2) Ekipler Projelerden Nasıl Öğrenebilir?; Proje Kapanış Planı ve Kontrol Listesi: (1) Kapanış Planının Geliştirilmesi, (2) Proje Kapanış Planı, (3) Faydaları |
13. hafta |
Proje Kapanış Raporu: (1) Proje Kapanış Raporunun Kullanılması, (2) Faydaları; Proje Sonrası İnceleme: (1) Proje Sonrası İncelemeyi Yürütme, (2) Proje Sonrası İncelemeyi Kullanma, (3) Varyasyonları, (4) Faydaları |
14. hafta |
Dönem Sonu Sınavı |