1. hafta |
Dersin Tanıtımı ve Genel Giriş |
2. hafta |
Neo-Liberal İdeoloji, Uygulanan Yeni Sağ Politikalar ve Medya Alanındaki Yansımaları |
3. hafta |
Magazin, Tüketim Kültürü ve Yaşam Biçimleri İlişkisi |
4. hafta |
Türkiye’de Yeni Sağ Politikalar ve Kültürel İklim |
5. hafta |
Türkiye’deki Medya Ortamında Yeni Sahiplik Yapısı, Yoğunlaşma ve Küresel İşbirliği |
6. hafta |
Magazin Kavramı ve Magazinleşme Eğilimleri Üzerine Farklı Yaklaşımlar |
7. hafta |
Magazin Haberciliğinde Üretim Süreci: Yoğunlaşma, Tirajlar, Reklamlar ve Reklamlaşan Haberler |
8. hafta |
Magazinin Haber Kaynakları ve Hedef Kitlesi |
9. hafta |
Magazin Haberciliğinde İçerikler: Magazinin Kural ve Değerleri |
10. hafta |
Magazin Haberciliğini Belirleyen Temel Dinamikler ve İşlenen Konular |
11. hafta |
Magazin Haberciliği Üzerine Uygulamalar ve Sunumlar -I- |
12. hafta |
Magazin Haberciliği Üzerine Uygulamalar ve Sunumlar -II- |
13. hafta |
Magazin Haberciliği Üzerine Uygulamalar ve Sunumlar -III- |
14. hafta |
Magazin Haberciliği Üzerine Uygulamalar ve Sunumlar -IV- |