1. hafta |
Dersin ilk saatinin belirli bir süresi nefes ve ses egzersizlerine ayrılır. Koro’nun birlikte yapacağı bu çalışmalarla dersin daha verimli geçmesi amaçlanır. Bu çalışmalardan sonra Şef, Koro’yu yönetirken kullanacağı el işaretlerine Koro elemanlarının ve gruplarının duyarlılığını arttırmak amacıyla ünison veya polifonik olarak cerscendo, decrescendo, legato, staccato, accent vb. gibi nüansları pekiştirici egzersisler yaptırabilir. |
2. hafta |
İlk hafta yapılan nefes, ses ve nüans çalışmaları tekrarlanır ve C.Casciolini’nin “Panis Angelicus” isimli eseri çalışılmaya başlanabilir. |
3. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve C.Casciolini’nin “Panis Angelicus” eseri çalışılmaya devam edilir. M.Praetorius’un “Geistlicher Teil” isimli eseri çalışılmaya başlanabilir. |
4. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve C.Casciolini’nin “Panis Angelicus” ve M.Praetorius’un “Geistlicher Teil” isimli eserleri çalıştırılmaya devam edilebilir. |
5. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve C.Casciolini’nin “Panis Angelicus” ve M.Praetorius’un “Geistlicher Teil” isimli eserleri çalıştırılmaya devam edilebilir. |
6. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve C.Casciolini’nin “Panis Angelicus” ve M.Praetorius’un “Geistlicher Teil” isimli eserleri çalıştırılmaya devam edilebilir. L.W.Beethoven’ın “Lied an die Freude” isimli eseri çalıştırılmaya başlanabilir. |
7. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve C.Casciolini’nin “Panis Angelicus” ve M.Praetorius’un “Geistlicher Teil” isimli eserleri gerek görüldüğü takdirde ileriki haftalarda çalıştırılmaya devam edilebilir.L.W.Beethoven’ın “Lied an die Freude” isimli eseri çalıştırılmaya devam edilir. F.Mendelssohn’un “Ormana Veda” isimli eseri çalışılmaya başlanabilir. |
8. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve L. W. Beethoven’ın “Lied an die Freude” ve F. Mendelssohn’un “Ormana Veda” isimli eserleri çalışılmaya devam edilebilir. |
9. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve L. W. Beethoven’ın “Lied an die Freude” ve F. Mendelssohn’un “Ormana Veda” isimli eserleri çalışılmaya devam edilebilir. K.Odak’ın “Dremle mi se, dremle” isimli eseri çalıştırılmaya başlanabilir. |
10. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve L.W.Beethoven’ın “Lied an die Freude” isimli eseri gerek görüldüğü takdirde ileriki haftalarda çalıştırılmaya devam edilebilir. F.Mendelssohn’un “Ormana Veda” isimli eseri çalışılmaya devam edilebilir. K.Odak’ın “Dremle mi se, dremle” isimli eseri çalıştırılmaya başlanabilir. |
11. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır. F.Mendelssohn’un “Ormana Veda” eseri gerek görüldüğü takdirde ileriki haftalarda çalıştırılmaya devam edilebilebilir. K.Odak’ın “Dremle mi se, dremle” isimli eseri çalıştırılmaya devam edilir. “Gute Nacht” isimli madrigal çalıştırılmaya başlanabilir. |
12. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır ve.K.Odak’ın “Dremle mi se, dremle” isimli eseri ve “Gute Nacht” isimli madrigal çalıştırılmaya devam edilebilir. L.Lechner’in “Ayrılık” isimli eseri çalıştırılmaya başlanabilir. 1.Vize için eser belirlenir ve öğrencilere duyurulur. |
13. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır. K.Odak’ın “Dremle mi se, dremle” isimli eseri gerek görüldüğü takdirde ileriki haftalarda çalıştırılmaya devam edilebilir. “Gute Nacht” isimli madrigal ve L.Lechner’in “Ayrılık” isimli eserler çalıştırılmaya devam edilebilir. 1.Vize için belirlenen eser veya eserler çalıştırılır. |
14. hafta |
Nefes, ses, nüans egzersizleri tekrarlanır. Koristler 1.Vize için belirlenen eser veya eserlerden sınava tabi tutulur. |