|
1. hafta |
Hedef kitle, ürün kimliği ve kurum kimliği ilişkisi, marka, amblem, broşür, tanımı |
|
2. hafta |
Bu bilgiler ışığı altında Eskişehir Büyük Şehir Belediyesi için Kent Park broşür tasarımı |
|
3. hafta |
Oluşturulacak broşür için geleneksel minyatür sanatı hakkında bilgi verilmesi |
|
4. hafta |
Broşür tanımı üzerine örneklerin incelenmesi ve tartışılması |
|
5. hafta |
Geleneksel minyatür sanatından yola çıkılarak eskiz çalışmasının yapılması |
|
6. hafta |
Ezgilerin değerlendirilmesi |
|
7. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi |
|
8. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi |
|
9. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi |
|
10. hafta |
Eskizlerin değerlendirilmesi |
|
11. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi |
|
12. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi |
|
13. hafta |
Uygulamaya devam edilmesi |
|
14. hafta |
Orijinal eskizlerin tamamlanması |