|
1. hafta |
Öyküyle bağlantılı düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
|
2. hafta |
Bilgi Verici bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
|
3. hafta |
İşlevsel bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
|
4. hafta |
Estetik bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
|
5. hafta |
Düzeylerine uygun; bir öyküyü okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama. |
|
6. hafta |
Düzeylerine uygun; bilgi verici bir metini okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama. |
|
7. hafta |
Düzeylerine uygun; işlevsel bir metini okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama. |
|
8. hafta |
Düzeylerine uygun; estetik bir metini okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb). |
|
9. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (okul panosu). |
|
10. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb). |
|
11. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb). |
|
12. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde). |
|
13. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde). |
|
14. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde). |