|
1. hafta |
Mahur makamının öncelikle dizilerinin kavranması, egzersizlerle seslendirilmesi ardından eserler ile geçilmesi, dikte ve deşifre çalışmaları yapılması. |
|
2. hafta |
Mahur makamının öncelikle dizilerinin kavranması, egzersizlerle seslendirilmesi ardından eserler ile geçilmesi, dikte ve deşifre çalışmaları yapılması. |
|
3. hafta |
Zavil makamının öncelikle dizilerinin kavranması, egzersizlerle seslendirilmesi ardından eserler ile geçilmesi, dikte ve deşifre çalışmaları yapılması. |
|
4. hafta |
Nikriz makamının öncelikle dizilerinin kavranması, egzersizlerle seslendirilmesi ardından eserler ile geçilmesi, dikte ve deşifre çalışmaları yapılması. |
|
5. hafta |
Neveser makamının öncelikle dizilerinin kavranması, egzersizlerle seslendirilmesi ardından eserler ile geçilmesi, dikte ve deşifre çalışmaları yapılması. |
|
6. hafta |
Reng-i Dil makamının öncelikle dizilerinin kavranması, egzersizlerle seslendirilmesi ardından eserler ile geçilmesi, dikte ve deşifre çalışmaları yapılması. |
|
7. hafta |
Şevkefza makamının öncelikle dizilerinin kavranması, egzersizlerle seslendirilmesi ardından eserler ile geçilmesi, dikte ve deşifre çalışmaları yapılması. |
|
8. hafta |
Ahenk, göçürme, şed makam kavramlarının sistemci okuldan günümüze ne anlama geldiğinin açıklanması, |
|
9. hafta |
Ahenk, göçürme, şed makam kavramlarının sistemci okuldan günümüze ne anlama geldiğinin açıklanması,
|
|
10. hafta |
Öğrenilen makamların başka perdeler üzerine göçürme (transpoze) çalışmalarının yapılması. |
|
11. hafta |
Öğrenilen makamların başka perdeler üzerine göçürme (transpoze) çalışmalarının yapılması.
|
|
12. hafta |
Farklı ahenklerde eser seslendirme çalışmalarının yapılması. |
|
13. hafta |
Öğrenilen makamlarda eser analizlerinin yapılması. |
|
14. hafta |
Öğrenilen makamlarda eser analizlerinin yapılması.
|