|
1. hafta |
Pazarlama İletişiminde Yaşanan Dönüşümler |
|
2. hafta |
Teknolojik Gelişmeler ve Tüketici Trendleri |
|
3. hafta |
Yeni Tüketici Trendlerinin Derinlemesine Analizi-1 |
|
4. hafta |
Yeni Tüketici Trendlerinin Derinlemesine Analizi-2 |
|
5. hafta |
Yeni Tüketici Trendlerinin Derinlemesine Analizi-3 |
|
6. hafta |
Vize: Belirlenen bir tüketici trendini pazarlama iletişimindeki yeniliklerle ilişkilendiren bir sunum yapılması |
|
7. hafta |
Yeni Teknolojilerin Derinlemesine Analizi ve Markaların İlgili Teknolojileri Kullanım Biçimleri-1 |
|
8. hafta |
Yeni Teknolojilerin Derinlemesine Analizi ve Markaların İlgili Teknolojileri Kullanım Biçimleri-2 |
|
9. hafta |
Yeni Teknolojilerin Derinlemesine Analizi ve Markaların İlgili Teknolojileri Kullanım Biçimleri-3 |
|
10. hafta |
Grup Çalışması: Belirlenen bir tüketici trendine yönelik, yeni ürün/hizmet hayal etmek |
|
11. hafta |
Group Work: Yeni ürün/hizmet fikri geliştirmesine yönelik derinlemesine araştırma |
|
12. hafta |
Grup Çalışması: Tanımlanan Sorun ve Önerilen Çözümle İlgili sunumun Yapılması |
|
13. hafta |
Grup Çalışması: Geliştirilen Fikirle İlgili Kısa Bir Tanıtım Videosu Hazırlanması |
|
14. hafta |
Final: Videonun sunumu |