| 
                                1. hafta                             | 
                            
                                Öyküyle bağlantılı düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme                             | 
                        
                                                
                            | 
                                2. hafta                             | 
                            
                                Bilgi Verici bir metinle  düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme                             | 
                        
                                                
                            | 
                                3. hafta                             | 
                            
                                İşlevsel bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme                             | 
                        
                                                
                            | 
                                4. hafta                             | 
                            
                                Estetik bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme                             | 
                        
                                                
                            | 
                                5. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; bir öyküyü okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama.                             | 
                        
                                                
                            | 
                                6. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; bilgi verici bir metini okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama.                             | 
                        
                                                
                            | 
                                7. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; işlevsel bir metini okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama.                             | 
                        
                                                
                            | 
                                8. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; estetik bir metini okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb).                             | 
                        
                                                
                            | 
                                9. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (okul panosu).                             | 
                        
                                                
                            | 
                                10. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb).                             | 
                        
                                                
                            | 
                                11. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb).                             | 
                        
                                                
                            | 
                                12. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde).                             | 
                        
                                                
                            | 
                                13. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde).                             | 
                        
                                                
                            | 
                                14. hafta                             | 
                            
                                Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken  sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde).                             |