|
1. hafta |
A/r/tografide Hibrit ve İlişkisel Yöntemlere Dayalı Veri Elde Etme |
|
2. hafta |
Karmaşıklık Kuramı ve A/r/tografik Analizde Çok Boyutlu İlişkisellik |
|
3. hafta |
A/r/tografik Araştırmada Sanatsal Veri Yapılandırma |
|
4. hafta |
A/r/tografik Kartografi |
|
5. hafta |
Yaratıcı Pedagoji Bileşenleri ve Veri Toplama: Yürüyüş pedagojisi, Kamusal alan pedagojisi, Keşfedici pedagoji, Performatif pedagoji |
|
6. hafta |
A/r/tografik Araştırmada Veri Toplama: Oluşa dayalı veri elde etme, “Arada” bağlamına dayalı veri elde etme, Performatif/eylemsel veri elde etme, Yaratıcı yansıtmaya dayalı veri elde etme, Yaratıcı pedagojiye dayalı veri elde etme |
|
7. hafta |
Yaşayan Sorgulama ile Veriyi Genişletme |
|
8. hafta |
A/rtografik Araştırma ve Analiz: Görsel analiz, Öyküleyici analiz, Performatif/eylemsel analiz, Etnografik analiz, Oto-etnografik analiz, Oto-biyografik analiz, Katılımcı analiz |
|
9. hafta |
Analizleri Yorumlama ve Yeniden Yapılandırma |
|
10. hafta |
Rizomatik analiz ve ilişkisellik, Currere yöntemine dayalı öznel-eylemsel-öğrenen analiz ve ilişkisellik, Keşfedici analiz ve ilişkisellik, Yaratıcı pedagojiye dayalı analiz ve ilişkisellik |
|
11. hafta |
Analizde Verilerin Dönüştürücü Rolü/ |
|
12. hafta |
Analizde Etkileşimli Alan Yaratma/Analizde Süreklilik ve Farkındalık |
|
13. hafta |
A/R/TOGRAFİK Araştırmada Etik Konular |
|
14. hafta |
A/R/TOGRAFİK Araştırma Yöntemine dayalı bir araştırma desenlemek |