Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Sosyoloji
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Eğitim Psikolojisi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Öğrenciler psikoloji bilimi ile eğitim süreçlerinin işletilmesi arasında önemli ilişkileri ortaya koyabilecekler: Bireyin gelişim özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerine uygun öğretim yöntemlerini bilir. Eğitimde bireyin gelişim özelliklerine dikkate alır. Eğitimde bireyin kişilik özelliklerini dikkate alır.
  • Öğrenciler psikoloji bilimi ile eğitim süreçlerinin işletilmesi arasında önemli ilişkileri ortaya koyabilecekler: Bireyin gelişim özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerine uygun öğretim yöntemlerini bilir. Eğitimde bireyin gelişim özelliklerine dikkate alır. Eğitimde bireyin kişilik özelliklerini dikkate alır.
  • Öğrenciler eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin açıklanmasında psikoloji biliminin katkılarını bilecekler. Eğitsel süreçlerde davranışları tanır. Eğitsel süreçlerde davranışları açıklar. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri tanır. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri açıklar. Eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin değerlendirilmesinde psikoloji biliminden yararlanır
  • Öğrenciler eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin açıklanmasında psikoloji biliminin katkılarını bilecekler. Eğitsel süreçlerde davranışları tanır. Eğitsel süreçlerde davranışları açıklar. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri tanır. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri açıklar. Eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin değerlendirilmesinde psikoloji biliminden yararlanır.
  • Öğrenciler okullarda tutum ve davranış değişikliği gerçekleştirmeye yönelik eğitim-öğretim etkinliklerinin nelerden oluştuğunu ortaya koyabilecekler. Tutum değişikliğine ilişkin eğitim-öğretim etkinliklerini bilir. Davranış değişikliğine ilişkin eğitsel etkinlikleri bilir. Sınıf içerisinde birbirinden farklı geçmiş yaşantılara sahip öğrencilerin olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı gereksinimleri olan öğrenciler olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı sosyo-kültürel özelliklere sahip öğrenciler olduğunu kavrar.
  • Öğrenciler okullarda tutum ve davranış değişikliği gerçekleştirmeye yönelik eğitim-öğretim etkinliklerinin nelerden oluştuğunu ortaya koyabilecekler. Tutum değişikliğine ilişkin eğitim-öğretim etkinliklerini bilir. Davranış değişikliğine ilişkin eğitsel etkinlikleri bilir. Sınıf içerisinde birbirinden farklı geçmiş yaşantılara sahip öğrencilerin olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı gereksinimleri olan öğrenciler olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı sosyo-kültürel özelliklere sahip öğrenciler olduğunu kavrar.
  • Öğrenciler öğretmenlerin sınıf içerisinde karşılaştıkları problemler hakkında yol gösterici bilgilere sahip olabileceklerdir. Sınıfın psikolojik boyutlarının ve sınıf yönetiminin temel özelliklerinin neler olduğunu kavrar. Sınıf içi motivasyonun planlanması aşamalarında kullanılan ilke ve stratejileri bilir. Sınıfta ve öğretimin yönetiminde sergilenmesi gereken rolleri kavrar. Sınıfta istenmeyen davranışlar ve nedenlerini açıklar. Sınıfta uygun disiplin modellerini uygular.
  • Öğrenciler öğretmenlerin sınıf içerisinde karşılaştıkları problemler hakkında yol gösterici bilgilere sahip olabileceklerdir. Sınıfın psikolojik boyutlarının ve sınıf yönetiminin temel özelliklerinin neler olduğunu kavrar. Sınıf içi motivasyonun planlanması aşamalarında kullanılan ilke ve stratejileri bilir. Sınıfta ve öğretimin yönetiminde sergilenmesi gereken rolleri kavrar. Sınıfta istenmeyen davranışlar ve nedenlerini açıklar. Sınıfta uygun disiplin modellerini uygular.
  • Öğrenciler psikoloji bilimi ile eğitim süreçlerinin işletilmesi arasında önemli ilişkileri ortaya koyabilecekler: Bireyin gelişim özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerine uygun öğretim yöntemlerini bilir. Eğitimde bireyin gelişim özelliklerine dikkate alır. Eğitimde bireyin kişilik özelliklerini dikkate alır.
  • ğrenciler psikoloji bilimi ile eğitim süreçlerinin işletilmesi arasında önemli ilişkileri ortaya koyabilecekler: Bireyin gelişim özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerine uygun öğretim yöntemlerini bilir. Eğitimde bireyin gelişim özelliklerine dikkate alır. Eğitimde bireyin kişilik özelliklerini dikkate alır.
  • Öğrenciler psikoloji bilimi ile eğitim süreçlerinin işletilmesi arasında önemli ilişkileri ortaya koyabilecekler: Bireyin gelişim özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerini bilir. Kişilik özelliklerine uygun öğretim yöntemlerini bilir. Eğitimde bireyin gelişim özelliklerine dikkate alır. Eğitimde bireyin kişilik özelliklerini dikkate alır.
  • Öğrenciler eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin açıklanmasında psikoloji biliminin katkılarını bilecekler. Eğitsel süreçlerde davranışları tanır. Eğitsel süreçlerde davranışları açıklar. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri tanır. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri açıklar. Eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin değerlendirilmesinde psikoloji biliminden yararlanır
  • Öğrenciler eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin açıklanmasında psikoloji biliminin katkılarını bilecekler. Eğitsel süreçlerde davranışları tanır. Eğitsel süreçlerde davranışları açıklar. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri tanır. Eğitsel süreçlerde zihinsel süreçleri açıklar. Eğitsel süreçlerde davranış ve zihinsel süreçlerin değerlendirilmesinde psikoloji biliminden yararlanır
  • Öğrenciler okullarda tutum ve davranış değişikliği gerçekleştirmeye yönelik eğitim-öğretim etkinliklerinin nelerden oluştuğunu ortaya koyabilecekler. Tutum değişikliğine ilişkin eğitim-öğretim etkinliklerini bilir. Davranış değişikliğine ilişkin eğitsel etkinlikleri bilir. Sınıf içerisinde birbirinden farklı geçmiş yaşantılara sahip öğrencilerin olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı gereksinimleri olan öğrenciler olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı sosyo-kültürel özelliklere sahip öğrenciler olduğunu kavrar.
  • Öğrenciler okullarda tutum ve davranış değişikliği gerçekleştirmeye yönelik eğitim-öğretim etkinliklerinin nelerden oluştuğunu ortaya koyabilecekler. Tutum değişikliğine ilişkin eğitim-öğretim etkinliklerini bilir. Davranış değişikliğine ilişkin eğitsel etkinlikleri bilir. Sınıf içerisinde birbirinden farklı geçmiş yaşantılara sahip öğrencilerin olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı gereksinimleri olan öğrenciler olduğunu kavrar. Sınıf içerisinde birbirinden farklı sosyo-kültürel özelliklere sahip öğrenciler olduğunu kavrar.
  • Öğrenciler öğretmenlerin sınıf içerisinde karşılaştıkları problemler hakkında yol gösterici bilgilere sahip olabileceklerdir. Sınıfın psikolojik boyutlarının ve sınıf yönetiminin temel özelliklerinin neler olduğunu kavrar. Sınıf içi motivasyonun planlanması aşamalarında kullanılan ilke ve stratejileri bilir. Sınıfta ve öğretimin yönetiminde sergilenmesi gereken rolleri kavrar. Sınıfta istenmeyen davranışlar ve nedenlerini açıklar. Sınıfta uygun disiplin modellerini uygular.
  • Öğrenciler öğretmenlerin sınıf içerisinde karşılaştıkları problemler hakkında yol gösterici bilgilere sahip olabileceklerdir. Sınıfın psikolojik boyutlarının ve sınıf yönetiminin temel özelliklerinin neler olduğunu kavrar. Sınıf içi motivasyonun planlanması aşamalarında kullanılan ilke ve stratejileri bilir. Sınıfta ve öğretimin yönetiminde sergilenmesi gereken rolleri kavrar. Sınıfta istenmeyen davranışlar ve nedenlerini açıklar. Sınıfta uygun disiplin modellerini uygular.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri