Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İletişim Bilimleri Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Bitirme Projesi I
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Markanın içinde bulunduğu durumu tespit ederek sorun alanlarını açıklayabilecektir. a. Marka için SWOT analizini açıklar b. Marka için PRESTCOM analizini sıralar c. Markanın iletişim sorunu tanımlar d. Markanın pazarlama sorunu tanımlar
  • Marka için iletişim hedeflerini ifade edebilecektir a. Markaya uygun SMARRT hedefleri açıklar
  • İletişimin yönlendirileceği hedef kitleleri belirleyebilecektir a. Hedef kitleyi demografik özelliklerine göre açıklar b. Hedef kitleyi psiografik özelliklerine göre açıklar c. Hedef kitleyi markayı satın alma ve kullanma biçimlerine göre açıklar
  • Markanın iletişim sorunun çözecek reklam fikrini geliştirebilecektir. a. Reklam fikrini bulur b. Reklam fikrini konumlandırır c. Reklam fikrini uygun mecralar bazında görselleştirir
  • Reklamın hedeflenen kitleye etkili bir biçimde ulaştırılabilmesi için kullanılacak medyaya karar verebilecektir. a. Basılı medyalar için planlama yapar b. Görsel-işitsel medya için planlama yapar c. Açık-hava medyası için planlama yapar d. Kampanya bütçesini planlar
  • Reklam kampanyasının iletişim hedeflerine nasıl ulaştığına yönelik ölçümlemeleri değerlendirir. a. Basılı reklamlar için ölçümleme yöntemlerini planlar b. Görsel-işitsel medya için ölçümleme yöntemlerini planlar c. Açıkhava medyası için ölçümleme yönetmelerini planlar d. İletişim hedeflerine ulaşmak için geliştirilen yaratıcı reklam stratejisinin ve bütçenin müşteri tarafından kabul edilip edilmeyeceğini tartışır.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri