Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı-Doktora
  • İşitme Engelliler Eğitimi Programı (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İşitme Engelli Çocuklarda Erken Okur Yazarlık Beceri.Gel.
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Erken okur yazarlık becerilerini açıklayabilecektir.
  • Erken okur yazarlık becerilerini tanımlar.
  • Erken okur yazarlık becerilerinin dil becerileri ile ilişkisini açıklar.
  • Erken okur yazarlık becerilerinin önemini açıklar.
  • Erken okur yazarlık yaklaşımlarını açıklayabilecektir.
  • Gelişen okur yazarlık görüşünün özelliklerini açıklar.
  • Okumaya hazırlık görüşünün özelliklerini açıklar.
  • Gelişen okur yazarlık ve okumaya hazırlık görüşlerini karşılaştırır.
  • İşitme engelli çocuklarda erken okur yazarlık becerilerinin gelişimini açıklayabilecektir.
  • Erken okur yazarlık becerilerinin gelişim evrelerini açıklar.
  • İşitme engelli çocukların dil becerilerindeki gelişimin erken okur yazarlık becerilerine yansımasını açıklar.
  • İşitme engelli çocuklar için düzenlenen erken okur yazarlık etkinliklerini açıklayabilecektir.
  • Grup etkinliklerinin özelliklerini açıklar.
  • Grup etkinliklerinin önemini açıklar.
  • Grup etkinliklerine bilimsel dayanıklı uygulamalardan örnekler verir.
  • Birebir etkinliklerin özelliklerini açıklar.
  • Birebir etkinliklerin önemini açıklar.
  • Birebir etkinliklere bilimsel dayanıklı uygulamalardan örnekler verir.
  • İşitme engelli çocukların erken okur yazarlık becerilerinin değerlendirilmesinde kullanılan yaklaşımları açıklayabilecektir.
  • Formel değerlendirme yaklaşımının özelliklerini açıklar.
  • Formel olmayan değerlendirme yaklaşımının özelliklerini açıklar.
  • Formel ve formel olmayan değerlendirme yaklaşımlarını karşılaştırır.
  • Değerlendirme sonrası erken okuma yazma etkinliklerini planlar.
  • İşitme engelli çocukların erken okur yazarlık becerilerine yönelik uluslararası araştırmaları karşılaştırmalı olarak analiz edebilecektir.
  • Araştırmaların amacını ve önemini açıklar.
  • Araştırmaların yöntemini açıklar.
  • Araştırmaların sonuçlarını yorumlar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri