Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Web Tasarımı Ve Kodlama
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Web Tasarimi Satiş Ve Pazarlama
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Web tasarımında profesyonel kalite ve görünümü açıklayabilir.
  • Web teknolojisinin gelişimini açıklayabilir.
  • Web tasarımı ile ilgili kavramları tanımlayabilir.
  • Satış ve pazarlama açısından web sitesinin profesyonel görünüm ve kalitesinin önemini tartışabilir.
  • Başarılı bir web sitesi geliştirmenin dinamiklerini sıralayabilir.
  • Meslek olarak web tasarımcılığının önemini açıklayabilir.
  • Web tasarımı satış ve pazarlamada yasal ve etik konuları tartışabilecek bilgi ve becerilere sahip olur.
  • Web tasarımı ve online pazarlamayı tanımlayabilir.
  • İnternetin ortaya çıkışı ve e-işletme dönemini açıklayabilir.
  • Online pazarlamanın ilişkili olduğu kavramları tanımlayabilir.
  • E-iş modellerini açıklayabilir.
  • Online pazarlamanın avantaj ve dezavantajlarını açıklayabilir.
  • Online pazarlamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini sıralayabilecek bilgi ve becerilere sahip olur.
  • Web tasarımında kurumsal blogu tanımlayabilir.
  • Kurumsal blogu tanımlayabilir.
  • Kurumsal blogging ile kişisel bloggingin farkını ortaya koyabilir.
  • Kurumsal bloggingin faydalarını ve risklerini sıralayabilir.
  • Kurumsal blog oluşturmada dikkat edilmesi gereken unsurları değerlendirebilir.
  • Kurumsal blogging için doğru blog yapma platformunu seçebilir.
  • Kurumsal blog tasarımında trendleri keşfedebilecekbilgi ve becerilere sahip olur.
  • Web tasarımında müşteri hizmetleri ve desteğini açıklayabilir.
  • Çevrimiçi (Online) Müşteri İlişkileri Yönetimi ile Müşteri İlişkileri Yönetimi kavramları arasındaki farkları tartışabilir.
  • Çevrimiçi (Online) müşteri desteğini kavrayacak ve farklı destek türlerini karşılaştırabilir.
  • Müşteri veri tabanını oluşturan verileri niteliklerine göre ayırt edebilir.
  • Müşteri odaklı web sitesinin özelliklerini tartışabilir.
  • Kültürlerarası web tasarımın niteliklerini değerlendirebilecek bilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Web tasarımında pazarlama iletişimini tanımlayabilir.
  • Çevrimiçi (Online) Pazarlama iletişiminin ne olduğunu açıklayabilir.
  • Geleneksel medya ile İnternet arasındaki farklılıkları ve benzerlikleri pazarlama iletişimi bağlamında tartışabilir.
  • Online pazarlama iletişimi karması unsurlarını açıklayabilir.
  • Online pazarlama iletişimi karması unsurlarının karşılaştırmalı üstünlük ve zayıflıklarını tartışabilecek bilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Arama Motoru Optimizasyonu ve pazarlamasını tanımlayabilir.
  • Arama motoru optimizasyonu ile arama motoru pazarlaması arasındaki ilişkiyi açıklayabilir.
  • Arama motorları ile arama siteleri arasındaki farkı ifade edebilir.
  • Arama sonuçlarının çeşitlerini sıralayabilir.
  • Arama motoru optimizasyonunun faydalarını açıklayabilir.
  • Web sitenizi üst sıralara taşıyacak arama motoru optimizasyonu tekniklerini uygulayabilir.
  • Etik ve etik olmayan arama motoru optimizasyonu yaklaşımlarını değerlendirebilir.
  • Arama motoru optimizasyonu için kullanılabilecek Google araçlarını seçebilir.
  • Arama motoru pazarlaması ile ilgili trendleri keşfedebilecekbilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Elektronik posta pazarlamasını tanımlayabilir.
  • İzin temelli elektronik posta pazarlamasının ortaya çıkışında etkili olan etmenleri açıklayabilir.
  • İzin temelli olmayan elektronik posta pazarlaması faaliyetlerinin tüketicilere ve işletmelere verdiği zararları ifade edebilir.
  • Elektronik posta listelerinin oluşturulması ve yönetilmesi ile ilgili süreci açıklayabilir.
  • Etkili elektronik posta yazımında dikkat edilmesi gereken hususları sıralayabilir.
  • Elektronik posta kampanyalarının etkinliğinin ölçümüne ilişkin hususları açıklayabilir.
  • Elektronik posta pazarlamasında karşılaşılabilecek teknik problemler ve bu problemlerin çözümünü açıklayabilecek bilgi ve becerilere sahip olabilir.
  • Sosyal medya pazarlaması ve ölçümünü tanımlayabilir.
  • Sosyal medya kavramını tanımlayabilir.
  • Sosyal medyanın gelişimini açıklayabilir.
  • Sosyal medya kanallarını ifade edebilir.
  • Sosyal medya pazarlamasını tanımlayabilir.
  • Sosyal medya pazarlamasının önemini açıklayabilir.
  • Sosyal medyanın ölçüm ve analiz özelliklerini açıklayabilecekbilgi ve becerilere sahip olabilir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri