Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İletişim Bilimleri Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Reklam Fotoğrafçılığı Projesi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Reklam fotoğrafçılığında yaygın olarak kullanılan ekipmanları sıralayabilecek ve tanıyabilecektir.
  • Genel fotoğraf ekipmanlarından hangilerinin reklam fotoğrafçılığında kullanıldığını sıralar ve nedenlerini açıklar.
  • Bir fotoğraf stüdyosunu betimler.
  • Fotoğraf makinesi türlerini formatlarına göre sıralar, yapay ışık kaynaklarını türlerine göre tanır.
  • Sürekli ve anlık ışık kaynaklarına göre ışık ölçümü ve beyaz ayarı yapabilmeyi açıklar.
  • Reklam amaçlı fotoğraf çekim uygulamalarının sürecini ve karşılaşılabilen olası sorunları ifade edebilir.
  • Stüdyoda ve dış mekânda model çekimlerinin nasıl yapıldığını, hangi ekipmanların kullanıldığını açıklar.
  • Hareketsiz nesnelerin fotoğraflanma süreç ve tekniklerini, ışık çadırı kullanımını betimler.
  • Işık, renk, bakış açısı, görüş açısı ve çekim mesafesi gibi faktörlerin fotoğrafa etkilerini açıklar.
  • Sayısal fotoğraf teknolojisini kullanarak, sürekli ve anlık yapay ışık kaynaklarıyla ve doğal ışıkla model, ürün çekimleri uygulayabilir. Çekim öncesi süreci, çekim süreci ve çekim sonrası süreci yönetebilir. Elde ettiği fotoğraflarda uygun yazılımlar kullanarak temel düzeltmeleri gerçekleştirebilir.
  • Sayısal fotoğraf makinesini, yapay ışık kaynaklarını, ışık ölçüm teknolojisini kullanır ve renk düzeltme tekniklerini uygular.
  • Anlık ışık kaynağıyla ve doğal ışıkla model çekimi ve ışık çadırı kullanarak ürün çekimi gerçekleştirir.
  • Çekilen fotoğraflara temel düzeltmeleri, uygun yazılım kullanarak uygular.
  • Reklam ve reklam fotoğrafı ilişkisini tartışabilir.
  • Doğru reklam fotoğrafının niteliklerini ayırt eder.
  • Reklam fotoğraf kaynakları karşılaştırır.
  • Reklam fotoğrafını hukuki ve etik açıdan sorgular.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri