Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı-Doktora
  • Resim-İş Eğitimi Programı (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • A/r/tografik Veriyi Yorumlama
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Bu dersin sonunda öğrenci; 1. Araştırma sürecinde A/R/TOGRAFİK araştırma yöntemlerine dayalı veri analiz süreçlerini açıklayabilecektir;
  • 2. A/R/TOGRAFİK araştırma yöntemlerine ilişkin analiz ve yaklaşımları açıklayabilecektir; 2.1. Analiz sürecinde hibrit ve ilişkisel yöntemleri açıklar, 2.2. Analiz sürecinde çok boyutlu ilişkisellik yapılandırır, 2.3. Analiz ile yaratıcı pedagoji bileşenlerini ilişkilendirir, 2.4. Analiz sürecinde performatif yapıyı açıklar.
  • 3. Analiz sürecinde yaşayan sorgulamaya dayalı olarak veriyi genişletir 3.1. Yaşayan sorgulamaya dayalı analiz birimlerini yapılandırır 3.2. Analiz birimleri arası ilişki kurar 3.3. Veri genişletmede farklı analiz yaklaşımlarını işe koşar
  • 4.Bağlantısal ilişkiselliğe dayalı verileri yorumlar ve yeniden yapılandırır 4.1. Analizde rizomatik ilişkiselliği işe koşar, 4.2. Currere yöntemine dayalı öznel-eylemsel-öğrenen analiz yaklaşımı yapılandırır, 4.3. Analizde keşfedici açılımlar gerçekleştirir, 4.4. Yaratıcı pedagojiye dayalı analiz yapılandırır.
  • 5. Analiz sürecinde verilerin A/R/TOGRAFİ araştırmacısı kimliklerine dayalı dönüştürücü rolünü açıklar 5.1. Analizde kimlikler arası etkileşime dayalı süreklilik ve farkındalık yapılandırır 5.2. Analizde öznel sorgulamaya dayalı etkileşimli alan yaratır 5.3. Analizde araştırma, pedagoji ve sanat odaklı kimlikler arasında ilişki kurar

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri