Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Genel Bilgi Bölümler Öğretim Elemanları Yönetim İletişim Bilgileri
  • Eczacılık Fakültesi
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Sosyal Eczacılık II
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Etkili İletişimi Açıklayabilecektir.
  • İletişim kavramını tanımlar.
  • İletişim ögelerini sıralar ve açıklar.
  • İletişim ve algı arasındaki bağlantıyı tanımlar.
  • Sözlü ve sözsüz iletişimi açıklar.
  • Edilgin insanın özelliklerini sayar.
  • Saldırgan insanın özelliklerini sayar.
  • Etkin insanın özelliklerini sayar.
  • Davranış penceresi kavramını açıklar ve şema halinde gösterir.
  • Davranış penceresini etkileyen faktörleri açıklar.
  • Sahte kabul kavramını açıklar.
  • Sorun penceresi kavramının iletişim açısından önemini açıklar.
  • İletişim engellerini sayar.
  • Duygu, düşünce, davranış arasındaki farkları açıklayabilir.
  • Etkin dinlemenin iletişim açısından önemini açıklar.
  • Etkin dinlemede açık uçlu soru sormanın önemini açıklar.
  • Etkin dinleme çeşitlerini sayar ve açıklar.
  • Etkin dinleme çeşitlerini sayar ve açıklar.
  • Empati kavramını açıklar ve iletişim açısından önemini ifade eder.
  • Ben dili kavramını açıklar.
  • Ben dili çeşitlerini sayar ve tanımlar.
  • Vites değiştirme kavramını açıklar ve iletişim açısından önemini ifade eder.
  • Beden dili kavramını açıklar.
  • İletişimde beden dilinin önemini açıklar.
  • İlk izlenimin önemini açıklar.
  • Jest ve mimik kavramlarını açıklar.
  • Jest ve mimiklerin çeşitli durumlara göre değişimlerini tanımlar.
  • Geri bildirimin iletişim açısından önemini açıklar.
  • Etkili geri bildirimin taşıması gereken özellikleri açıklar.
  • İkna Edici İletişimi Açıklayabilecektir.
  • İkna edici iletişimi açıklar.
  • İkna ve etki arasındaki farkı açıklar.
  • İkna edici mesajlar üzerindeki etkileri açıklar.
  • İkna etmeye yönelik dolaysız stratejileri açıklar.
  • Sosyal bilişsel kurama göre davranış değişikliğini açıklar.
  • Değişime karşı verilen duygusal ve davranışsal tepkileri sayar.
  • Transteoratik değişim modelini açıklar.
  • Değişim aşamalarını sayar.
  • Değişimin önündeki engelleri sayar.
  • Motivasyonel görüşmenin önemini açıklar.
  • Hasta için değişimin neden önemli olduğunu açıklar.
  • Hasta uyuncu kavramını açıklar.
  • Hasta uyuncu problemlerinin sebeplerini sayar ve açıklar.
  • Özyetkinlik kavramını açıklar.
  • Özyetkinlik kavramının değişim üzerindeki etkisini açıklar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri