1 |
Dilbilim, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında uzmanlık düzeyinde edindiği bilgileri özgün bilimsel çalışmalarla geliştirme, derinleştirme becerisi |
|
|
X |
|
2 |
Fransız dili öğretimi alanıyla ilgili, disiplinler arası etkileşimi kavrama; yeni ve karmaşık fikirlerin analiz ve sentezini yapabilme, değerlendirebilme ve uzmanlık düzeyinde özgün sonuçlara ulaşabilme becerisi |
|
|
X |
|
3 |
Fransız Dili Öğretiminde uzmanlık düzeyinde edindiği yeni bilgileri kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
4 |
Alanında, bilimsellik ölçütlerine uygun araştırma projeleri gerçekleştirebilme becerisi |
|
X |
|
|
5 |
Alanındaki yeni bilgilerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme becerisi |
|
|
X |
|
6 |
Alanında, bilime katkıda bulunacak özgün bir çalışmayı ortaya koyabilme |
|
|
X |
|
7 |
Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanıyla ilgili yeni fikir ve yöntemler geliştirebilme becerisi |
|
|
X |
|
8 |
Toplumsal, kültürel ve etik sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulayabilme becerisi |
|
|
|
X |
9 |
Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini yetkin biçimde savunabilmek için etkili bir iletişim kurabilme becerisi |
|
|
|
X |
10 |
Fransızca’yı kullanarak yeterli düzeyde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi (C1-C2 düzeyi) |
|
|
X |
|
11 |
İkinci bir yabancı dilde yeterli düzeyde yazılı ve sözlü iletişim kurabilme becerisi (B1-B2 düzeyi) |
X |
|
|
|
12 |
Araştırma sonuçlarına ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve bulgularını aktarabilmek için gerekli düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme becerisi |
|
|
X |
|
13 |
Bilgi toplumu olma sürecinde, bilimsel, sosyal, kültürel, toplumsal ve etik konularda sorumluluk alma ve çözüm üretebilme becerisi |
|
|
X |
|