1 |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmek |
|
|
X |
|
2 |
Farklı disiplinlerden uzmanlarla sorumluluk bilinciyle işbirlikleri kurabilmek. |
|
|
X |
|
3 |
Edindiği araştırma, ölçme ve değerlendirme yöntemlerini kullanarak projelere, araştırmalara dahil olmak ve bunları planlayabilmek, araştırma bulgularını analiz ederek yorumlayabilmek |
|
X |
|
|
4 |
Dil ve konuşma terapisi alanındaki güncel kuramsal ve uygulamalı bilimsel bilgiye ulaşabilmek, bu bilginin doğruluğu, güvenirliği ve geçerliğini değerlendirebilmek ve kullanabilmek. |
|
|
X |
|
5 |
Kişisel ve mesleki gelişimi için öğrenme gereksinimlerine öz-eleştirel yaklaşabilmek ve yaşam boyu öğrenmeye açık olabilmek.\n |
|
X |
|
|
6 |
Dil ve konuşma bozukluğu olan bireylerin ailelerine danışmanlık yapabilmek |
|
X |
|
|
7 |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki teknoloji, araç ve gereçleri kullanarak kanıta dayalı önleme, işlevsel değerlendirme, ayırıcı tanılama, müdahale, terapi, re/habilitasyon uygulamalarını yapabilmek. |
X |
|
|
|
8 |
Birey olarak alanını ilgilendiren yasal mevzuata, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır; danışan haklarını gözeterek mesleğinin gerektirdiği tüm görev ve sorumluluklarını yerine getirir ve mesleki haklarını korur ve savunur. |
X |
|
|
|
9 |
Dil ve konuşma terapisi alanı ile ilgili kurum içi/dışı, ulusal ve uluslararası birey ve halk sağlığı, aile danışmanlığı, toplumsal farkındalık, sağlık ve eğitim politikalarının geliştirilmesi çalışmalarında görev alır, anlaşılır ve doğru bilgi aktarır. |
X |
|
|
|