1 |
Sanat, tasarım ve seramik alanına yönelik uygulama becerisine sahip olmak |
|
|
X |
|
2 |
Araştırma, analiz, değerlendirme ve yorumlama becerisi |
|
|
X |
|
3 |
Seramik alanının gerektirdiği kısıtlamaları göz önünde bulundurarak, ortaya konan sorun ve gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı ya da süreci tasarlama ve yaratma becerisi |
|
|
X |
|
4 |
Kendi alanını diğer disiplinlerle ilişkilendirerek bireysel ve grup içinde çalışma becerisi |
|
|
X |
|
5 |
Sanat ve tasarım sorunlarını belirleme, tanımlama ve çözme becerisi |
|
|
X |
|
6 |
Sanat eserleri alanında mesleki ve etik sorumluluk bilinci |
|
|
X |
|
7 |
Etkin iletişim kurma ve kendini ifade edebilme becerisi |
|
|
X |
|
8 |
Sanat/tasarım çözümlemelerinin,evrensel ve toplumsal boyutlarda etkilerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim |
|
|
X |
|
9 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği, bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi |
|
|
X |
|
10 |
Çağın sorunları hakkında kendini geliştirebilme bilinci |
|
|
X |
|
11 |
Sanat ve tasarım uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve yenilikleri kullanma becerisi |
|
|
X |
|
12 |
Araştırma yönü kuvvetli, teknolojik gelişmeleri takip eden ve alanına adapte edebilme bilinci |
|
|
X |
|
13 |
Sanat ve tasarım bilincini toplumla paylaşarak sosyal, kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrama, benimseme bilinci |
|
|
X |
|
14 |
Yaratıcılık sürecinde mesleki özgüvenle birlikte kavramsal bilgi birikimi ve becerileri pekiştirme bilinci |
|
|
X |
|
15 |
Sanatı ve tasarımı toplumsal bir sorumluluk boyutunda kavrayan ve alanına yönelik uluslararası gelişmeleri takip eden bireyler yetiştirmek |
|
|
X |
|