1 |
Çözümleyici ve eleştirel düşünebilme becerisi |
X |
|
|
|
2 |
Duyusal algıyı çalışına yansıtabilme becerisi |
X |
|
|
|
3 |
Müzik eleştirisi konusunda bilgi sahibi olmak ve eleştirebilme becerisi |
X |
|
|
|
4 |
Müzik kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahip olmak |
X |
|
|
|
5 |
Müzik tarihi konusunda bilgi sahibi olmak |
X |
|
|
|
6 |
Müzik ekol ve teknikleri konusunda bilgi sahibi olma ve uygulama becerisi |
X |
|
|
|
7 |
Çözümlemeye dayalı yorum becerisi |
X |
|
|
|
8 |
Farklı ekol ve teknikleri uygulayabilme becerisi |
X |
|
|
|
9 |
Müzik etiği konusunda bilgi sahibi olmak |
X |
|
|
|
10 |
Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlayabilme becerisi |
X |
|
|
|
11 |
Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisi |
X |
|
|
|
12 |
Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışabilme becerisi |
X |
|
|
|
13 |
Yaşam boyu öğrenme kavramının gerekliliği bilinci |
X |
|
|
|
14 |
Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisi |
X |
|
|
|
15 |
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme becerisi |
X |
|
|
|
16 |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındalığına sahip olmak |
X |
|
|
|
17 |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceyle yorumlama becerisi |
X |
|
|
|
18 |
Estetik farkındalığa sahip olmak |
X |
|
|
|