1 |
Çözümleyici ve eleştirel düşünebilme becerisi |
|
|
|
X |
2 |
Duyusal algıyı çalışına yansıtabilme becerisi |
|
|
|
X |
3 |
Müzik eleştirisi konusunda bilgi sahibi olmak ve eleştirebilme becerisi |
|
|
X |
|
4 |
Müzik kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgiye sahip olmak |
|
|
|
X |
5 |
Müzik tarihi konusunda bilgi sahibi olmak |
|
|
|
X |
6 |
Müzik ekol ve teknikleri konusunda bilgi sahibi olma ve uygulama becerisi |
|
|
|
X |
7 |
Çözümlemeye dayalı yorum becerisi |
|
|
|
X |
8 |
Farklı ekol ve teknikleri uygulayabilme becerisi |
|
|
|
X |
9 |
Müzik etiği konusunda bilgi sahibi olmak |
|
|
X |
|
10 |
Kuram ve uygulama bütünlüğü sağlayabilme becerisi |
|
|
|
X |
11 |
Çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme, uygulayabilme becerisi |
|
|
|
X |
12 |
Tek başına, bağımsız olarak ve/veya grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışabilme becerisi |
|
|
|
X |
13 |
Yaşam boyu öğrenme kavramının gerekliliği bilinci |
|
|
X |
|
14 |
Çalışmalarını topluma anlatabilecek iletişim becerisi |
|
|
X |
|
15 |
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme becerisi |
|
|
X |
|
16 |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındalığına sahip olmak |
|
|
X |
|
17 |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceyle yorumlama becerisi |
|
|
|
X |
18 |
Estetik farkındalığa sahip olmak |
|
|
|
X |