1 |
Fransızca öğretimi alanıyla ilgili disiplinlerdeki bilgilerini geliştirme becerisi |
|
X |
|
|
2 |
Fransızca dili öğretimi alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi değerlendirme |
|
|
|
X |
3 |
Edindiği kuramsal bilgileri Fransız dili öğretiminde kullanabilme becerisi |
|
X |
|
|
4 |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak uzmanlık gerektiren sorunları çözümleyebilme becerisi |
X |
|
|
|
5 |
Fransız dili eğitimi alanındaki bir sorunu, dilbilim, dil öğretimi, edebiyat ve çeviribilim alanlarındaki bilgilerinden de yararlanarak tanımlama, çözüm yöntemi geliştirme, çözme, sonuçları değerlendirme ve gerektiğinde uygulayabilme becerisi |
|
|
|
X |
6 |
Fransız dili eğitimi uygulamalarındaki sorunların çözümü için uygun stratejik yaklaşımları geliştirme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme becerisi. |
|
X |
|
|
7 |
İleri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme becerisi |
|
|
X |
|
8 |
Fransız dili eğitimi alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını alanındaki ve dışındaki gruplara sistemli biçimde aktarabilme becerisi |
|
X |
|
|
9 |
Toplumsal ve kültürel sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulayabilme becerisi |
X |
|
|
|
10 |
Fransızca’yı kullanarak B2-C1 düzeyinde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi |
|
X |
|
|
11 |
Yabancı dil eğitimi alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme becerisi |
X |
|
|
|
12 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci geliştirme becerisi |
X |
|
|
|
13 |
Mesleki özgüven geliştirme becerisi |
|
X |
|
|
14 |
Almanca dili öğretimi alanıyla ilgili çeşitli disiplinlerarasındaki etkileşimi değerlendirme |
X |
|
|
|