| 1 |
Öğretim teknolojisi alanındaki özgün bir konuda bilimsel araştırma sürecine uygun bir araştırma gerçekleştirebilme |
|
X |
|
|
| 2 |
İnsan-makine etkileşimini düzenleme ve değerlendirebilme |
|
X |
|
|
| 3 |
Öğretim teknolojileri alanındaki güncel eğilimleri takip edebilme |
|
|
|
X |
| 4 |
Güncel teknolojileri öğretim programına entegre edebilme |
|
|
|
X |
| 5 |
Kurumların eğitim gereksinimlerine yönelik öğretim tasarımı geliştirebilme, uygulayabilme ve değerlendirebilme |
|
X |
|
|
| 6 |
Öğrenme yaklaşımları temelinde teknolojiye dayalı öğrenme ortamları tasarlayabilme |
|
|
X |
|
| 7 |
Öğretim teknolojisi alanındaki gereksinimlere uygun ölçme aracı geliştirebilme |
|
X |
|
|
| 8 |
Öğretim teknolojisi alanına özgü okuryazarlık becerileri sergileyebilme |
|
X |
|
|
| 9 |
Dijital öğrenme ortamlarını görsel, fonksiyonel ve estetik yaklaşımlar doğrultusunda değerlendirebilme |
|
|
|
X |
| 10 |
Eğitim kurumlarının teknoloji planlama sürecini düzenleyebilme |
|
X |
|
|
| 11 |
Meslek etiği kurallarının farkında olarak davranış sergileyebilme |
|
X |
|
|
| 12 |
AR-GE amaçlı kurumlar arası işbirliğine yönelik projeler geliştirebilme |
|
X |
|
|
| 13 |
Ulusal ve uluslararası düzeyde disiplinler arası çalışabilme |
|
|
|
X |
| 14 |
Mesleğiyle ilgili ileri düzeyde yabancı dil kullanabilme |
|
|
X |
|
| 15 |
Alanına ait bilimsel etkinliklere aktif olarak katılabilme |
|
X |
|
|
| 16 |
Akademik ve mesleki bağlamda teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri tanıtarak bilgi toplumu olma sürecine liderlik edebilme |
|
|
|
X |
| 17 |
Sorun çözmede üst düzey düşünme becerilerini kullanarak stratejik kararlar verebilme |
|
|
X |
|
| 18 |
Bireysel ve kitlesel anlamda etkili iletişim kurabilme |
|
X |
|
|
| 19 |
Türkçeyi etkili kullanabilme |
|
X |
|
|