Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • İşletme Anabilim Dalı
  • İşletme Anabilim Dalı-Doktora
  • Pazarlama Bilim Dalı-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Tez
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi
0 1 2 3
1 Alana katkı sağlayacak özgün araştırmalar ve kavramsal bilgiler geliştirebilir. X
2 Alanın diğer disiplinlerle etkileşimini kavrayarak özgün araştırmalar yapabilir. X
3 Pazarlama alanında misyon, amaç, hedef belirleyebilecektir. X
4 Pazarlama stratejileri ve planları geliştirir. X
5 Pazarlama alanındaki yenilikleri izler. X
6 Pazarlamaya ilişkin bilgilerini işletme içinde çalışanlara ve ekip arkadaşlarına aktarabilecektir. X
7 Pazarlama hakkındaki bilgilerini analitik ve sistematik olarak analiz edebilecek, yorumlayabilecek ve değerlendirebilecektir. X
8 Pazar araştırması, satış vb konularda verileri yorumlayabilecek, analiz edebilecek, pazarlama sorunları tanımlayıp çözüm önerileri getirebilecektir. X
9 Pazarlama ve satış alanında geçerli olan etik değerlere uygun davranabilecek, sürdürülebilir pazarlama konusunda yeterli bilince sahip olabilecektir. X
10 Pazarlama araştırması alanında veri giriş ve analizlerini yapabilecek, yorumlayabilecek düzeyde bilgisayar yazılımı, araştırma yöntemi bilecek ve bilişim ve iletişim teknolojilerini kullabilecektir. X
11 Akademik ve uygulamalı pazarlama çalışmalarına özgün katkı sağlar. X
12 Bilgilerini, düşüncelerini, önerilerini çeşitli ortamlarda yazılı, sözlü olarak aktarır. X
13 Alanında çalışan akademisyenlerle ya da işletmelerde pazarlama çalışanları ve yöneticileriyle iletişim kurabilecektir. X

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri