1 |
Biyolojik ilaç ham maddeleri konusunda bilgiye sahip olma, edindiği bilgileri geliştirebilme |
|
|
|
X |
2 |
Deney tasarlama, deney yapma, deney sonuçlarını analiz etme ve yorumlayabilme |
|
|
|
X |
3 |
Gerçekçi kısıtları ve koşulları göz önünde bulundurarak istenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir ham maddeyi, ürünü ya da süreci tasarlayabilme |
|
|
|
X |
4 |
Kendi disiplininde ve çok disiplinli takımlarda çalışabilme |
|
|
|
X |
5 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincini geliştirebilme |
|
|
|
X |
6 |
Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisini geliştirebilme |
|
|
X |
|
7 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincini geliştirebilme |
|
|
X |
|
8 |
Çağın sağlık ve tedavi sorunları hakkında bilgileri yorumlayabilme |
|
X |
|
|
9 |
Biyolojik kökenli ilaç ham maddelerinin ve türevlerinin üretimi için gerekli olan teknikleri, modern yöntemleri seçme ve uygulama becerisini geliştirebilme |
|
|
|
X |
10 |
Doğal ilaç ham maddelerinde teşhis ve kalite kontrolü metotları geliştirebilme |
|
|
X |
|
11 |
Biyolojik kökenli ilaç ham maddelerinin biyoaktivite testleri için gerekli olan teknikleri, modern yöntemleri seçme ve uygulama becerisini geliştirebilme |
|
X |
|
|
12 |
Biyolojik ilaç ham maddelerinin çeşitliliği ile ilgili yeni bilgileri yorumlayabilme |
|
|
|
X |
13 |
Proje tabanlı çalışma kültürünü benimsemiş mezunlar olabilme |
|
|
|
X |