1 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarına ilişkin yasa ve mevzuatın bilincinde olur ve bunlara uygun davranır. |
|
X |
|
|
2 |
Sosyal güvenlik ve iş güvenliği konularında yeterli bilgiye sahiptir. |
X |
|
|
|
3 |
Alanın dinamiklerine bütünleşik bir bakış açısı ile yaklaşabilir; yaratıcı ve eleştirel düşünerek özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirir. |
|
|
|
X |
4 |
Sosyal bilimler alanında orta öğrenimde kazanılan bilgi, beceri ve yetkinlikler üzerine inşa edilmiş, halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri açıklar. |
|
|
|
X |
5 |
Bilimsel bilginin üretimi ile ilgili süreçleri yöntem ve teknikleri teşhis eder. |
|
X |
|
|
6 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında en yeni bilgileri içeren ders malzemeleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeyde kavramsal ve uygulamalı konularda bilgi sahibidir. |
|
|
|
X |
7 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili tüm paydaşların iletişim özellikleri ve yaşadığı iletişim sorunları konularında bilgi sahibidir. |
|
|
X |
|
8 |
İletişim ortam ve araçlarını yetkin bir şekilde kullanabilme bilgisine sahiptir. |
|
|
|
X |
9 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumların yapısal ve yönetsel özelliklerini tanır. |
|
|
X |
|
10 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarının ulusal, uluslararası, toplumsal ve kültürler arası boyutlarını tanır. |
|
|
X |
|
11 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında edindiği ileri düzeydeki kavramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
|
|
|
X |
12 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilişkili olay ve olgular arasındaki ilişkileri, problemleri saptama ve açıklama becerisine sahiptir. |
|
|
|
X |
13 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanları ile ilgili özgün fikirleri yaratıcı bir şekilde açıklar. |
|
|
|
X |
14 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarındaki paydaşların iletişim özelliklerini, ihtiyaçlarını ya da farklılıklarını dikkate alarak uygun iletişim strateji yöntem ve teknikleri geliştirir ve uygular. |
|
|
|
X |
15 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında bireysel ya da grup çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevleri yerine getirir ya da bağımsız olarak yürütür. |
|
|
|
X |
16 |
Birey olarak yaratıcı ve güçlü yönlerinin farkına varır ve onları kullanır. |
|
|
|
X |
17 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. |
|
|
X |
|
18 |
Öğrenme gereksinimlerini belirler ve bu gereksinimleri karşılar. |
|
|
X |
|
19 |
Bireysel ve ekip üyesi olarak mesleki gelişimine yönelik halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında etkinlikleri planlar ve yönetir. |
|
|
|
X |
20 |
Bilgiye ulaşma yollarını bilir; halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarıyla ilgili yeni yöntem ve teknolojileri takip eder ve kullanır. |
|
|
|
X |
21 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum ve davranış geliştirir. |
|
|
X |
|
22 |
Uzman ve uzman olmayan dinleyici gruplarına, halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında ya da bu alanlarla kesişen toplumsal konularda yazılı ve sözlü açıklamalar yapar ve dili etkin biçimde kullanır. |
|
|
X |
|
23 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarında, problemleri ve çözüm önerilerini nicel ve nitel veriler ile destekleyerek, uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır. |
|
|
X |
|
24 |
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilir ve meslektaşları ile iletişim kurar (Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyi). |
|
|
|
X |
25 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır (Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı: İleri Düzey). |
|
|
X |
|
26 |
Sanatsal, kültürel ve sosyal etkinlikleri yakından takip eder, bunlara etkin olarak katılır ve etkinlik düzenler. |
|
|
X |
|
27 |
Ulusal ve uluslararası gündemde yer alan olay ve gelişmeleri izler ve yorumlar. |
|
|
|
X |
28 |
Farklı kültürlerin iletişim biçimlerini tanır ve bunlara uyum sağlar. |
|
|
X |
|
29 |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır. |
|
|
|
X |
30 |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için mesleki proje ve etkinlikleri planlar ve gerçekleştirir. |
|
|
X |
|
31 |
Halkla ilişkiler, reklamcılık, marka iletişimi, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi, kurumsal iletişim alanlarına ilişkin teknolojileri yetkin bir biçimde kullanır. |
|
|
|
X |