1 |
İletişim Çalışmaları ve Örgütlerde İletişim alanlarındaki güncel ve ileri düzeydeki kuramsal bilgilere sahip olmak ve bu bilgileri eleştirel gözle yorumlayabilmek |
|
|
|
X |
2 |
İletişim Çalışmaları ve Örgütlerde İletişim alanlarıyla uzak ya da yakın etkileşimi olan diğer alanlara yönelik kuramsal bilgilere sahip olmak ve bu bilgileri kendi alanıyla ilgili çalışmaları gerçekleştirirken analiz edebilmek, sentezleyebilmek, değerlendirebilmek ve özgün sonuçlara ulaşabilmek |
|
|
|
X |
3 |
Alanındaki yeni bilgilere sistematik bir biçimde yaklaşabilmek ve alanıyla ilgili araştırma yöntemlerinde üst düzeyde beceri kazanabilmek |
|
|
|
X |
4 |
Bilime yenilik getiren yeni bir bilimsel yöntem geliştirebilmek ya da bilinen bir yöntemi farklı bir alana uygulayabilmek, özgün bir konuyu araştırabilmek, kavrayabilmek, tasarlayabilmek, uyarlayabilmek ve uygulayabilmek |
|
|
X |
|
5 |
İletişim Çalışmaları ve Örgütlerde İletişim alanlarındaki yeni bilimsel bilgileri eleştirel bir bakış açısıyla takip ve analiz edebilmek, sentezleyebilmek ve değerlendirebilmek |
|
|
|
X |
6 |
İletişim Çalışmaları ve Örgütlerde İletişim alanlarında bilimsel bilgi dağarcığına katkı sağlayacak üst düzeyde nitel ve nicel araştırma gerçekleştirebilmek |
|
|
|
X |
7 |
İletişim Çalışmaları ve Örgütlerde İletişim alanları ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve uluslararası hakemli dergilerde yayımlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletebilmek |
|
|
X |
|
8 |
Özgün ve disiplinlerarası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilmek |
|
X |
|
|
9 |
Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanabilmek |
|
|
X |
|
10 |
İletişim Çalışmaları ve Örgütlerde İletişim alanlarında kullanılagelen bilimsel yöntemlerin dışında yeni yöntemler geliştirebilmek ya da mevcut yöntemleri farklı konuları araştırırken kullanabilmek |
|
|
X |
|
11 |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemek, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilmek |
|
X |
|
|
12 |
Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunmada yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurabilmek |
|
X |
|
|
13 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde sözel, sözsüz ve görsel iletişim kurabilmek ve tartışabilmek (European Language Portfolio Global Scale Level C1) |
X |
|
|
|
14 |
Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik ve sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunmak |
|
|
X |
|
15 |
Sorun çözmede stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurabilmek |
|
X |
|
|
16 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal bilimsel ve etik konularda çözüm üretebilmek ve bu değerlerin gelişimini destekleyebilmek |
|
|
X |
|
17 |
Alanındaki kuramsal bilgilere sahip olup eleştirel bir gözle yorumlamak |
|
|
|
X |
18 |
Alanıyla ilgili araştırma yöntemlerinde üst düzey beceri kazanmak |
|
|
|
X |
19 |
Alanındaki yeni bilimsel bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirmek |
|
|
|
X |
20 |
Hakemli dergilerde alanla ilgili makale yayımlamak |
|
|
|
X |
21 |
Alana bilimsel yöntemler geliştirmek, olanları etkili kullanmak |
|
|
|
X |
22 |
Sorunlara çözüm üreterek değerlerin paylaşımını desteklemek |
|
|
|
X |