| 1 |
Biyolojik ilaç ham maddeleri konusunda bilgiye sahip olma, edindiği bilgileri geliştirebilme |
|
|
X |
|
| 2 |
Deney tasarlama, deney yapma, deney sonuçlarını analiz etme ve yorumlayabilme |
|
|
|
X |
| 3 |
Gerçekçi kısıtları ve koşulları göz önünde bulundurarak istenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir ham maddeyi, ürünü ya da süreci tasarlayabilme |
|
|
X |
|
| 4 |
Kendi disiplininde ve çok disiplinli takımlarda çalışabilme |
|
|
X |
|
| 5 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincini geliştirebilme |
|
|
|
X |
| 6 |
Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisini geliştirebilme |
|
X |
|
|
| 7 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincini geliştirebilme |
|
|
|
X |
| 8 |
Çağın sağlık ve tedavi sorunları hakkında bilgileri yorumlayabilme |
|
X |
|
|
| 9 |
Biyolojik kökenli ilaç ham maddelerinin ve türevlerinin üretimi için gerekli olan teknikleri, modern yöntemleri seçme ve uygulama becerisini geliştirebilme |
|
|
X |
|
| 10 |
Doğal ilaç ham maddelerinde teşhis ve kalite kontrolü metotları geliştirebilme |
|
|
X |
|
| 11 |
Biyolojik kökenli ilaç ham maddelerinin biyoaktivite testleri için gerekli olan teknikleri, modern yöntemleri seçme ve uygulama becerisini geliştirebilme |
|
|
X |
|
| 12 |
Biyolojik ilaç ham maddelerinin çeşitliliği ile ilgili yeni bilgileri yorumlayabilme |
|
|
X |
|
| 13 |
Proje tabanlı çalışma kültürünü benimsemiş mezunlar olabilme |
|
X |
|
|