| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
Prof. Dr. Murat ATAİZİ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
1. Medya ve Reklam. Edt. Banu Dağtaş. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2013.2. http://eogrenme.anadolu.edu.tr |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Medya ve Reklam: Medya, Kültür ve Reklam: Kültür ve reklam endüstirisi, Küreselleşme sürecinde reklam endüstrisi, Tüketim kültürü ve reklam; Reklamın Tarihi: Reklamın dünyadaki tarihsel gelişimi, Reklamın Türkiye’deki gelişimi; Basın ve Reklam: Basılı reklam mecreları; Radyo ve Reklam: Dünya’da ve Türkiye’de radyonun gelişimi, Reklam aracı olarak radyonun özellikleri; Televizyon ve Reklam: Televizyon reklamlarının güçlü ve güçsüz yönleri, Yayın ve içerik açısından televizyon reklam türleri; İnternet ve Reklam: İnternet reklam türleri; Mobil Reklam: Mobil reklam türleri; Reklamda Etik. |