| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ UFUK ERİŞ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
Eris, U. (Ed.)İnternet ve Mobil Pazarlama, Anadolu Üniversitesi Basımevi, 2016, Eskişehir. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
İnternet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal Boyutu: Tanımlar Siber kültür Siber uzay, Teknolojiye farklı yaklaşımlar teknofobik, teknofilik ve ekolojik, Siber kültüre farklı yaklaşımlar, İnternet kültürü, Mobil teknoloji kültürü; Mobil Pazarlama Temelleri; Mobil Ticaret; Mobil Reklam; Başarılı Bir Mobil Pazarlama Kampanyasının Özellikleri ve Dünyadan Örnekler; Türkiye'de İnternet ve Mobil Pazarlama; İnternet ve Mobil Pazarlamada Veri ve Veri Madenciliğini; İnternet ve Mobil Pazarlamanın Etik ve Hukuksal Boyutları. |