| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
| Öğretim Elemanları |
Prof.Dr.Metin Argan |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Uzaktan eğitim |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Spor Pazarlaması, Spor Finansmanı, Finansal Yönetim I-II, Girişimcilik Finansmanı, Uluslararası Finansman |
| Okuma Listesi |
Argan, M. (2004). Spor Sponsorluğu Yönetimi, 1. Baskı, Ankara: Detay Yayıncılık.Brooks, C. M. (1994). Sports Marketing: Competitive Business Strategies for Sports, New Jersey: Prentice Hall. |
| Değerlendirme |
1 Arasınav ve 1 Dönem Sonu Sınavı |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için staj veya uygulama yoktur. |
| Katalog İçeriği |
Spor Sponsorluğu Kavramı ve Özellikleri; Spor Sponsorluğu Kavramı ve Gelişimi; Sponsorluk Kategorileri ve Türleri; Spor Sponsorluğunun Yararları ve Sakıncaları; Sponsorluk Yönetimi: Sponsorluk planlaması, Sponsorluk amaçlarının belirlenmesi, Hedef pazarın belirlenmesi, Hedef kitlenin belirlenmesi, Sponsorluğun Uygulanması, Değerlendirme; Sponsorluğun Fiyatlandırılması; Sponsorluğun Duyurumu; Sponsorluk Etkinlik Ölçümü: Sponsorluk değerlendirme süreci, Sponsorluk ölçümünde kullanılan araştırma türleri, Sponsorluğun değerlendirilmesiyle ilgili kullanılan yöntemler; Sinsi Pazarlama; Sponsorluk Paketinin Pazarlanması; İletişim Aracı Olarak Sponsorluk. |