Okuma Listesi |
-Heywood, A. (2013). Politics (Fourth edition). Chapter 1 (What is Politics, pp. 1-27). -Eagleton, T. (1991). Ideology. Chapter 1 (What is Ideology, pp. 11-32). -McNair, B. (2003). An Introduction to Political Communication (Third edition). Chapter 1 (The Political Media, pp. 47-73). -Street, J. (2001). Mass Media, Politics and Democracy. Palgrave.-Castells, M. (2007). Communication, Power and Counter-power in Network Society, International Journal of Communication, 1, pp. 238-266. |
Katalog İçeriği |
Siyaset, İletişim, Medya; Siyasal İletişim Tarihi: Propaganda, Halkla ilişkiler, Amerikanvarileşme; Siyasal İletişimin Aktörleri: Siyasal partiler, Yurttaşlar, Medya, Sivil toplum örgütleri; Siyasal Katılım: Oy verme, Protesto, Gönüllülük, Boykot, Toplumsal hareketler; Siyasal İletişim Araçları: Yüz yüze iletişim, Propaganda, Siyasal pazarlama, Lobicilik, Oy avcılığı; Siyasal Reklamcılık ve Halkla İlişkiler: Siyasal kampanya, Miting, Bağış toplama, Liderlik, Çekicilik, İmaj. |