Okuma Listesi |
Tekin-İftar, E. (Ed.) (2012). Eğitim ve davranış bilimlerinde tek-denekli araştırmalar. Ankara: Türk Psikologlar Derneği. Tekin-İftar, E (Editör) (2014). Uygulamalı davranış analizi. Vize Yayıncılık.Wolery, M., & Gast, D. L. (1984). Effective and efficient procedures for the transfer of stimulus control. Topics in Early Childhood Special Education, 4, 52-77.Wolery, M., Ault, M. J., & Doyle, P. M. (1992). Teaching students with moderate to severe disabilities: Use of response prompting strategies. New York: LongmanWolery, M., Ault, M. J., Doyle, P. M., & Gast, D. L. (1986). Comparison of instructional strategies: A literature review. Lexington, KY: Department of Special Education.Wolery, M., Bailey, D. B., & Sugai, G. M. (1988). Effective teaching principles and procedures of applied behavior analysis with exceptional students. Boston: Allyn and Bacon. |
Katalog İçeriği |
Yanlışsız Öğretimin Temel Felsefesi; Tepki İpucu Yöntemleri: Eşzamanlı ipucuyla öğretim, Sabit beklemeli süreli öğretim, Artan bekleme süreli öğretim, İpucunun giderek artırılması ile öğretim, İpucunun giderek azaltılması ile öğretim, Aşamalı yardımla öğretim, Davranış öncesi ipucu ve sınamayla öğretim, Davranış öncesi ipucu ve silikleştirmeyle öğretim; Uyaran Uyarlamaları: Uyarana şekil verme ile öğretim, Uyaran silikleştirme yoluyla öğretim; Yanlışsız Öğretim Yöntemleri ile Öğretimi Planlama; Veri Toplama. |