Okuma Listesi |
Batu, E. S. ve Kırcaali İftar, G. (2005). Kaynaştırma. Ankara: Kök Yayıncılık.Batu, E. S., Çolak, A. ve S. Odluyurt, S. (2014). Özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması. 3. Baskı. Ankara: Vize Yayıncılık.Dede, Ş. (1996). Özel Eğitim Hakkında Salamanca Bildirisi. Özel Eğitim Dergisi, 2(2), 91-94.Güzel Özmen, R. (2003). Kaynaştırma ortamında eğitimsel düzenlemeler. A. Ataman (Editör), Özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitime giriş, (s. 51-83). Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık.Sucuoğlu, B. & Kargın, T. (2008). İlköğretimde kaynaştırma uygulamaları: Yaklaşımlar, yöntemler, teknikler. İstanbul: Morpa. |
Katalog İçeriği |
Araştırma Yöntemleri ile İlgili Temel Kavram ve İlkeler; Bilimsel Araştırma Sürecinin Planlanması (sorunun fark edilmesi, araştırma probleminin tanımlanması, literatür taraması, örneklemin belirlenmesi, verilerin toplanması ve analizi, sonuçların raporlanması ve değerlendirilmesi); Bilimsel Araştırmalarda Temel Paradigmalar; Nicel Araştırmaların Özellikleri ve Veri Toplama Teknikleri; Nicel Araştırma Desenleri; Nitel Araştırmaların Özellikleri ve Veri Toplama Teknikleri; Nitel Araştırma Desenleri; Eğitimde Eylem Araştırması; Makale ya da Tez İnceleme, Değerlendirme ve Sunma. |