Katalog İçeriği |
Sürdürülebilirliğe Giriş: Birleşmiş milletler sürdürülebilir kalkınma amaçları, Sürdürülebilirlikte uluslararası anlaşmalar, standartlar ve şirket raporlamaları; Çevresel Sürdürülebilirlik Konuları: Çevre kirliliği, İklim değişikliği, Yenilenebilir enerji kaynakları, Ekolojik ayak izi; Pazarlamada Çevresel Sürdürülebilirlik: Yeşil pazarlama, Sürdürülebilir üretim ve tüketim, Eko-etiketler, Atık yönetimi, Yeşil ürünlerin fiyatlanması, dağıtımı ve tutundurması; Sosyal Sürdürülebilirlik Konuları: Yoksulluk, Açlık, Sağlık, Eğitim, Cinsiyet eşitliği; Pazarlamada Sosyal Sürdürülebilirlik: Paydaşlarla ilişkiler, Kurumsal sosyal sorumluluk, Adil ticaret, Sosyal pazarlama. |