Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. FATMA ZEYNEP ÖZATA, PROF. DR. NEZİHE FİGEN ERSOY ARCA |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
Bir ara sınav ve final |
Staj & Uygulama |
|
Katalog İçeriği |
Pazarlama Karması Unsurlarını İncelemeye Başlama Pazarlama İlkeleri dersinin kısa bir tekrarı, pazarlama karması unsurlarına giriş; Ürün ve hizmet stratejisine giriş; Yeni ürün geliştirme ve ürün yaşam eğrisi; Marka kavramını çeşitli boyutlarıyla inceleme; Ürünlerin fiyatlanması:Fiyatlamada gözönünde bulunan faktörler ve fiyatlama yaklaşımları; Fiyatlama stratejileri; Dağıtım kanalları Yönetimi ve Stratejileri; Bütünleşik pazarlama iletişimi stratejisi; Reklam, satış tutundurma ve halkla ilişkiler; Kişisel satış ve satış yönetimi; Sosyal Medya; İlişkisel Pazarlama; Deneyimsel Pazarlama |