Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖMER KUTLU |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu dersi alacak öğrencilerin PZL 104 Pazarlama Yönetimine giriş,RHİ 206 Halkla İlişkilere giriş, RHİ 203 Reklamcılığa giriş derslerini de alması önerilir. |
Okuma Listesi |
*Terence Shimp, Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications, Australia : South-Western, c2013.Kenneth E. Clow, Donald Baack, 2013. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Pearson; 6 edition.George E. Belch and Michael A. Belch, 2014. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, McGraw-Hill; 10th editionYavuz Odabaşı ve Mine Oyman. Pazarlama İletişimi Yönetimi 2014, İstanbul: MediaCat Yayınları.Uğur Batı Marketink ya da Farketink, İyi Yayınları.Taşlar Yerinden Oynarken Dijital Pazarlamanın Kuralları (Ed. Fatoş Karahasan) Doğan Kitap 2014*MediaCat Dergisi *The Brandage Dergisi *Marketing Türkiye Dergisi *Harvard Business Review Türkiye DergisiBrandmap |
Değerlendirme |
1 ara ve 1 final sınavı ve dönem projesi |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Temel Kavramlar: Pazarlama, iletişim, Bütünleşik pazarlama İletişimi, reklam, halkla ilişkiler, gerilla pazarlama, kişisel satış, doğrudan postalama, ağızdan ağıza iletişim. |