Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
Ara Sınav 30 - Ödev % 30 - Dönem sonu sınavı % 40 |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Yeni İletişim Teknolojisi Kavramı ve Gelişimi; Yeni İletişim Teknolojilerinde Yakınsama; Yeni Medya Kavramı; Bilgisayar Tabanlı İletişim Çalışmaları; Halkla İlişkiler Amacıyla İnternetin Kullanımı; Kurumsal Web Sayfalarının Kullanımı; Sosyal Medya Platformları; Sosyal Medya Platform Uygulamaları -1; Sosyal Medya Platform Uygulamaları -2; Dijital İletişimde Halkla İlişkiler/Kurumsal İletişimin Özellikleri ve Önemi; Dijital İletişimde Halkla İlişkiler/Kurumsal İletişim Uygulamaları-1; Dijital İletişimde Halkla İlişkiler/Kurumsal İletişim Uygulamaları-2; Bağlantılı Kavramlar: Sosyal Medya Pazarlaması – Mobil Pazarlama; Bağlantılı Kavramlar: İnternet reklamcılığı. |