Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Devlet Konservatuvarı
  • Çalgı Yapımı ve Onarımı Bölümü
  • Çalgı Yapımı ve Onarımı Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Girişimcilik
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Girişimcilik ÇYA438 VIII.YARIYIL 2+0 3.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖZGÜR TURAN
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders çevrim içi ve yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Baines, Anthony. European and American musical instruments. Chancellor Press, 1966.Bruner, Gordon C. \"Music, mood, and marketing.\" The journal of Marketing (1990): 94-104.Evans, Tom, and Mary Anne Evans. Guitars: Music, History, Construction and Players from the Renaissance to Rock. Grosset & Dunlap, 1977.Hallam, Susan, and Alfredo Bautista. \"Processes of instrumental learning: the development of musical expertise.\" The Oxford Handbook of Music Education, Volume 1. 2012.Montagu, Jeremy. The world of medieval & renaissance musical instruments. Overlook Press, 1976.Ogden, James R., Denise T. Ogden, and Karl Long. \"Music marketing: A history and landscape.\" Journal of Retailing and Consumer Services 18.2 (2011): 120-125.
Değerlendirme 1 uygulama sınavı, 1 ödev, 1 final
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Dersin Tanımı ve Amacı; Dünyada ve Türkiye'de Müzikal Enstrüman Yapım Sektörü ve Pazarı; Çalgı Yapımda Pazarlama Kavramı ve Kapsamı; İkna Araştırmalarındaki Yaklaşımlar; Çalgı Yapımında İletişim Dili; Mesleki Etik ve Eleştiri; Çalgı Sunumunda Lutiye ve Müzisyen İlişkisi; Çalgı Yapımında Fizibilite ve Üretim; Çalgı Yapımında Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma; Çalgı Tasarımı ve Markalama Stratejileri İlişkisi Örnek Olay; Kültleşmiş Yapımcı ve Markalar; Çalgı Sunum Teknikleri Bağlamında Tüketici Alışkanlıkları; Sektörel Öngörü ve Vizyon Sunumu; Çalgı Yapımında Güncel Pazarlama Stratejileri; Sergi, Fuar ve Sanal Ortamda Ürün Sunum Stratejileri; Final Projesi Sunumu.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri